- Naturalne słodziki: zdrowa alternatywa dla cukru i diety cukrzycowej
- Zaświadczenie o rehabilitacji: kluczowe informacje i procedura uzyskania
- Jak poszerzyć spodnie w pasie? Skuteczne metody i porady
- Polifenole: zdrowotne korzyści i źródła w diecie
- Peelingi mechaniczne – jak działają i dla kogo są polecane?
Vollmart w Polsce od Lutego

Marka znana na całym świecie. Dyskont handlowy będzie miał swoją siedzibę w Siedlcach.
Lokalizacja sklepów tego rodzaju sprzyja kupowaniu podróżujących. Vollmart będzie dostępny w Polsce już od lutego, jak podają wiadomoscihandlowe, będzie on dostępny przy ulicy 3 maja 60 w Siedlcach. Wkrótce otwarcie tego wielkiego dyskontu handlowego. Vollmart jest jednym ze światowych twardych dyskontów.
Plany Vollmartu można śledzić ze strony internet -owej stworzonej z myślą o Polskich klientach. Dyskont ten jest tzw. siecią twardych dyskontów. Możemy więc oczekiwać, że ilość sklepów pod jego szyldem, będzie wzrastać z roku na rok.
Twarde dyskonty takie jak Vollmart dysponują niskimi cenami. Nie oferują na swoich pułkach marek i drogich rzeczy. Klient przychodzi do sklepu sięga po tani towar z pułki, palety lub pudła i kupuje go przy kasie. Twarde dyskonty oszczędzają na gazetkach czy reklamowaniu się w sieci i telewizji. Zostają otwarte i okoliczni mieszkańcy kupują potrzebne im do życia produktu, po dużo niższej cenie niż w normalnym sklepie.
Vollmart będzie miał w Polsce na razie tylko jeden sklep z 1200 artykułów spożywczych, kosmetycznych, chemicznych i przemysłowych. Ich główną ideą jest sprzedaż słabych jakościowo produktów po dobrej cenie. Dyskont reklamuje się jako sieć, ponieważ szuka w Polsce nowych lokalizacji do wybudowania swoich mikro marketów. Ich główną misją przy tworzeniu sklepów jest wybieranie miejsc blisko ruchliwych ulic. W ten sposób przejeżdżające osoby będą miały okazję zatrzymać się na chwilę i kupić coś do picia, czy jedzenia. Trochę jak stacje benzynowe, większych rozmiarów, w małych miejscowościach, w Ameryce – gdzie jadący długą trasą kierowcy, dokonują zakupów.